دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خیابان آزادی، خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

بهترین مدل های پلوپز هاردستون

معرفی بهترین مدل های پلوپز هاردستون

این روزها پلوپز به عنوان یک وسیله کاربردی در منازل بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. برندهای متفاوت زیادی وجود دارند که پلوپز تولید و به بازار عرضه می‌کنند و محبوب نیز هستند. پلوپز هاردستون از بهترین برندهای پلوپز خارجی است و از آن دسته برندهایی است که چندسالیست نامش در همه جا شنیده می‌شود و اکثرا از آن رضایت دارند؛ اما سوالی که ممکن است برای کسانی که قصد خرید از این برند را دارند، پیش بیاید، این است که بهترین مدل های پلوپز هاردستون کدام هستند؟ ما در این مقاله تصمیم داریم برای اینکه شما یک خرید راحتر داشته باشيد و دچار سردرگمی میان آن همه مدل متنوع نشوید، بهترین مدل های پلوپز هاردستون را به شما معرفی کنیم. اگر از علاقمندان این برند هستید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

بهترین مدل های پلوپز هاردستون

برند هاردستون در واقع یک مونتاژ کننده است که بهترین قطعات را شرکت‌های معتبر خریداری می‌کند و آن‌ها را باهم مونتاژ می‌کند و در نهایت با نام هاردستون آن‌ها را وارد بازار می‌کند. به همین دلیل کیفیت محصولات هاردستون بسیار بالاست و اکثر خریداران این برند، از محصولاتشان راضی هستند. پلوپزهای هاردستون نیز یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب این برند است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

بهترین مدل های پلوپز هاردستون

پلوپزهای هاردستون همگی دارای امتیاز بالای بهداشتی هستند و مورد تایید سازمان استاندارد دنیا می‌باشند. این دستگاه‌ها از مواد پلیمری مقاوم در برابر حرارت و ضربه ساخته می‌شوند و کاملا با استانداردهای روز دنیا مطالبقت دارند.  بر همین اساس است که گفته می‌شود محصولات این برند بسیار باکیفیت هستند و عملا چیزی به عنوان بهترین مدل های پلوپز هاردستون وجود ندارد چراکه همگی بهترین هستند. اما ما در این مقاله سعی کرده‌ایم براساس میزان رضایت خریداران و تجربه آن‌ها، دو مورد از بهترین مدل های پلوپز هاردستون را به شما معرفی کنیم.

پلوپز هاردستون مدل RCM4310W

یکی از بهترین مدل های پلوپز هاردستون ،پلوپز مدل RCM4310W است. این پلوپز در عین سادگی، زیبا است و کار کردن با آن بسیار راحت و دلپذیر است. این پلوپز برای پخت انواع برنج بهترین وسیله است. این مدل پلوپز، دارای تایمر برای تعیین ته نوع دیگ است و هر ته دیگی که بخواهید برای شما آماده می‌کند. همان طور که اشاره کردیم، برند هاردستون کیفیت بسیار بالایی دارد و این کیفیت و ایمنی را در این مدل پلوپز کاملا می‌توانید مشاهده کنید.

پلوپز هاردستون مدل RCM4310W
پلوپز هاردستون مدل RCM4310W

شرکت هاردستون برای ایمنی بیشتر این دستگاه، از سیم‌های نشور و حراراتی استفاده کرده است و این جذاب‌ترین قسمت کار این برند است. پلوپز هاردستون مدل RCM4310W دارای توان مصرفی 500 وات است و برای یک خانواده 4 نفره مناسب است. جنس دیگ داخلی پلوپز، تفلون نچسب است که باعث می‌شود برنج شما به صورت قالبی و کیکی آماده شود. همچنین درب این پلوپز شیشه‌ای پیرکس است و محتویات داخل دیگ را می‌توانید به راحتی مشاهده کنید.

پلوپز هاردستون مدل RCS3500

یکی دیگر از بهترین مدل های پلوپز هاردستون ، پلوپز مدل RCS3500 است. این دستگاه یک کدبانوی حرفه‌ای آشپزخانه است و علاوه بر پخت برنج، قابلیت‌های دیگری نیز دارد. این پلوپز دارای 10 برنامه پخت است و به عنوان بخارپز، زودپز، آرام پز و سرخ کن نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این پلوپز همچنین  قابلیت پخت کیک، سوپ و … را نیز دارد. از طرفی در بالای دستگاه یک دستگیره بزرگ تعبیه شده که باعث می‌شود حمل آن راحتر باشد.

پلوپز هاردستون مدل RCS3500
پلوپز هاردستون مدل RCS3500

بدنه این پلوپز از پلاستیک و فلز ساخته شده و باعث شده مقاومت و کیفیت آن بیشتر شود. یکی از قابلیت‌های جالب این پلوپز، جدا شدن سیم برق آن است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز، یک کابل بلندتر به آن وصل کنید و با چنانچه کابل برق خراب شد، به جای تعمیرات پلوپز می‌توانید به راحتی آن را خودتان تعویض کنید.

سخن آخر

در این مقاله درباره دو مورد از بهترین مدل های پلوپز هاردستون موجود در بازار صحبت کردیم. یکی از آن‌ها تک کاره و یکی دیگر چندکاره بود. اینکه شما تصمیم دارید کدامیک را انتخاب کنید، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد که بخواهید یک پلوپز تک کاره در خانه داشته باشید یا یک پلوپز همه‌کاره حرفه‌ای.  خوبی پلوپزهای چندکاره این است که می‌توانید از آن‌ها به عنوان زودپز و آرام پز نیز استفاده کنید و هزینه خرید دو وسیله دیگر را از دوش شما کم می‌کند. همچنین جای کمتری از فضای خانه را اشغال می‌کند. در نهایت امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد و بتوانید یکی از بهترین مدل های پلوپز هاردستون را خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *