دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خیابان آزادی، خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

بهترین برند آرام پز

بهترین برندهای آرام پز موجود در بازار

در گذشته برای جا افتادن و خوشمزه شدن غذا، آن را برای مدت طولانی و با شعله بسیار کم روی اجاق گاز قرار می‌دادند تا به اصطلاح، غذا جا بیفتد. به تدریج وسیله‌ای وارد بازار شد که به آن آرام پز می‌گفتند. این دستگاه همان کاری را انجام می‌داد که در گذشته مادران ما روی اجاق گاز انجام می‌دادند. خطرات استفاده از آرام پزها بسیار کمتر از قابلمه بود به همین دلیل به سرعت به یک وسیله محبوب تبدیل شدند. اما یافتن بهترین برندهای آرام پز به همین راحتی‌ها هم نیست چراکه تنوع این وسیله بسیار زیاد است و برندهای زیادی اقدام به تولید این وسیله کرده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم براساس تجربه کاربران و مواردی که در مقاله نکات مهم خرید آرام پز به آن‌ها اشاره کردیم، تعدادی از بهترین برندهای آرام پز موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین برندهای آرام پز

آرام پزها وسایل کاربردی هستند که وجود آن‌ها در هر خانه‌ای لازم و ضروری است اما برای خانم‌ای پرمشغله و شاغل حسن بسیار بیشتری دارند. با آرام پز دیگر نگران غذا نخواهید بود و با خیال راحت می‌توانید به همه‌ی کارهایتان رسیدگی کنید، کارهای بیرون از خانه را انجام دهید و زمانی که به خانه برمی‌گردید، غذایتان آماده است. بدون شک برای خانم‌ها، انتخاب یک آرام پز خوب و کاربردی، بسیار سخت است چراکه مدل‌های متنوعی از این دستگاه در بازار وجود دارد. ما در ادامه بهترین برندهای آرام پز را به شما معرفی خواهیم کرد.

برند فلر: این برند یکی از بهترین برندهای آرام پز است که در بازار وجود دارد. این برند نه تنها یکی از بهترین بلکه از پرفروش ترین برندهای موجود در بازار است و به دلیل کیفیت بالای محصولاتش، بسیار پرطرفدار نیز می‌باشد. آرام پز فلر مدل SL180 یکی از مدل‌های پرفروش این برند است. این آرام پز در عین سادگی بسیار کاربردی است. دیگ داخلی این دستگاه قابل جدا شدن است و شستشو را راحت می‌کند. تایمر پخت ندارد ولی قابلیت تنظیم حرارت دارد.

آرام پز فلر مدل SL180
آرام پز فلر مدل SL180

برند پاناسونیک: برند پاناسونیک یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی است. آرام پز پاناسونیک مدل SR-970D از پرفروش‌ترین مدل‌های این برند است که در واقع یک پلوپز چندکاره است که یکی از قابلیت‌هایش، آرام پز بودن است. با خرید این دستگاه در واقع یک تیر و دو نشان زده‌اید و در هزینه‌ها صرفه جویی خواهید کرد.

آرام پز پاناسونیک مدل SR-970D
آرام پز پاناسونیک مدل SR-970D

برند میگل: بدون شک در چندسال اخیر نام این برند را به وفور شنیده‌اید. این برند یکی از بهترین برندهای آرام پز موجود در بازار است که مدل‌های بسیار زیادی نیز دارد. آرام پز میگل مدل GSL180 از پرفروش ترین محصولات این برند است و ظرفیتی معادل 6 نفر دارد. دیگ درون آن از مواد نچسب است و قابلیت جدا شدن دارد و کار را برای شستشو راحت‌تر می‌کند. همچنین این وسیله دارای تایمر است و جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ و باکیفیت ساخته شده است.

آرام پز میگل مدل GSL180
آرام پز میگل مدل GSL180

برند پارس خزر: بدون شک کمتر کسی را می‌توان یافت که نام برند پارس خزر را نشنیده باشد. این برند باکیفیت ایرانی از بهترین برندهای آرام پز است. این برند نیز مانند سایر برندها، دستگاه‌هایی را تولید می‌کند که هم آرام پز هستند و هم پلوپز و در واقع با یک تیر چندنشان می‌زند. پلوپز و آرام پز پارس خزر مدل RCSC101 یکی از پرفروش ترین محصولات این برند است که کیفیت بسیار بالایی دارد. جنس بدنه این آرام پز از استیل باکیفیت است کاملا ضد زنگ می‌باشد. همچنین دیگ درون آن از آلومینیوم با لایه تفلون نچسب ساخته شده و قابلیت جدا شدن دارد و کار شستشو را برای شما راحت خواهد کرد.

بهترین برندهای آرام پز

سخن آخر

در گذشته برای اینکه غذاهایی مانند آبگوشت، خورشت‌ها و … خوشمزه‌تر باشند، آن‌ها را روی شعله کم قرار می‌دادند تا غذا با آرامی پخته شود و مزه بی‌نظیری بگیرد. البته این کار هنوزهم انجام می‌شود اما خطراتی دارد. آرام پزهای برقی خطراتی که پخت آرام غذا در قابلمه داشت را ندارند و لازم نیست هنگام پخت، به آن سر بزنید تا ببینید آیا آب آن تمام شده یا نه و یا آیا غذا اصطلاحا سر رفته و اجاق را خاموش کرده یا خیر. به همین دلایل این روزها آرام پزها از وسایل مهم و البته کاربردی هر منزل شده‌اند و برای خانم‌های شاغل بسیار ضروری هستند. ما در این مطلب بهترین برندهای آرام پز موجود در بازار را به شما معرفی کردیم؛ امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *