دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خیابان آزادی، خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

بهترین زودپزهای برقی

معرفی بهترین زودپزهای برقی موجود در بازار

زودپزها از قدیم الایام یک وسیله بسیار ضروری و مهم آشپزخانه بوده است که برای پخت گوشت و حبوبات از آن استفاده می‌کردند. زودپزهای قدیمی مشکلاتی داشتند ازجمله امکان ترکیدن آن‌ها بسیار زیاد بود. با گذشت زمان و روی کار آمدن تکتولوژی‌های جدید، زودپزهای برقی جایگزین زودپزهای معمولی و قدیمی شدند. این زودپزها مشکلات و خطراتی که زودپزهای معمولی داشتند، را بسیار کمتر کرده بودند. چیزی که مسلم است، همه به دنبال بهترین زودپزهای برقی موجود در بازار هستند اما به دلیل تنوع زیاد این محصول، پیدا کردن بهترین‌ها، کار بسیار سختی است. ما باتوجه به میزان فروش و رضایت کاربران، تعدادی از بهترین زودپزهای برقی را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بهترین زودپزهای برقی

تنوع بسیار زیاد زودپزهای برقی در بازار سبب شده که انتخاب برای خریداران این وسیله سخت شود. به خصوص اینکه هر زودپز برقی دارای قابلیت‌هایی است که لازم است هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید. در مقالات قبلی درباره نکات خرید زودپز صحبت کردیم؛ می‌توانید از آن مقاله به عنوان یک راهنمای خرید زودپز استفاده کنید تا بتوانید یک انتخاب درست و کاربردی داشته باشید. اما مساله‌ای که لازم می‌دانیم مطرح کنیم این است که متاسفانه بسیاری از افراد بالا بودن قیمت یک کالا را ملاک برتری آن نسبت به سایر مدل‌های آن محصول می‌دانند و این دقیقا یک اشتباه بزرگ است که برخی مرتکب می‌شوند.

بهترین زودپزهای برقی

اینکه یک برند داخلی است و یک برند خارجی و یا قیمت یک محصول بالاتر است و یک محصول قیمت کمتری دارد، به هیچ عنوان ملاک برتری و باکیفیت بودن نیست. یک برند ناشناخته و ارزان قیمت ممکن است بسیار باکیفیت‌تر از یک برند شناخته شده و قدیمی باشد بنابراین در هنگام خرید مسائل مهمتری را در نظر بگیرید و خیلی به بازار گرمی‌های فروشندگان بها ندهید وخودتان با بررسی وتحقیقات، یک محصول را انتخاب کنید. در ادامه ما لیستی از بهترین زودپزهای برقی موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم. این لیست باتوجه به نظرات خریداران، میزان فروش و موارد دیگر انتخاب شده‌اند.

زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L: بدون شک جی پاس یکی از بهترین زودپزهای برقی بازار است که چندین سال است به دلیل کیفیت بسیار بالا و عملکرد خوبی که دارد، بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. یکی از پرفروش ترین مدل‌های این برند، مدل GPC307-6L است که دارای توان مصرفی 1000 وات می‌باشد. ظرفیت این زودپز 6 لیتر است و برای 5 تا 8 نفر مناسب است. جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ بسیار مقاوم است و دیگ داخلی ان قابل جدا شدن است و کار را برای شستشو راحت خواهد کرد. از جمله امکانات این زودپز برقی، می‌توان به تایمر و قابلیت گرم نگه داشتن اشاره کرد.

زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L
زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L

زودپز برقی بایترون مدل BZP-1800: این مدل زودپز از برند ایرانی و یکی دیگر از پرفروش ترین و بهترین زودپزهای برقی موجود در بازار است. این محصول، یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات این شرکت است و علاوه بر زودپز، می‌توانید به عنوان بخارپز نیز از آن استفاده کنید. این دستگاه دارای توان 1000 وات و برای خانواده 2 نفره مناسب است.

زودپز برقی بایترون مدل BZP-1800
زودپز برقی بایترون مدل BZP-1800

زودپز برقی فلر مدل PC153: فلر یکی از برندهای خوش نام بازار است که در صعنت تولید لوازم خانگی در لیست بهترین‌ها قرار دارد. زودپزهای این برند نیز از آن دسته محصولات باکیفیت این برند و بهترین زودپزهای برقی بازار است که علاوه بر ظاهر زیبا دارای امکانات قابل قبولی نیز هست. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به پیچ تنظیم زمان، تایمر و گرم نگه داشتن غذا اشاره کرد. دیگ داخلی زودپز از جنس آلومینیوم باکیفیت است.

زودپز برقی فلر مدل PC153
زودپز برقی فلر مدل PC153

زودپز تفال مدل Clipso: این محصول نیز یکی دیگر از بهترین زودپزهای برقی موجود در بازار است که بدون شک نام برند آن برای همه آشناست. این زودپز از جنس استیل ساخته شده و دارای تایمر است. علاوه بر زودپز، می‌توانید به عنوان بخارپز نیز از آن استفاده کنید. از نقاط مثبت این دستگاه می‌توان به قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی، 5 عملکرد ایمنی و عملکرد دوبرابر پخت سریعتر نسبت به سایر محصولات اشاره کرد.

نتیجه گیری

بدون شک خرید یکی از بهترین زودپزهای برقی موجود در بازار، خواست هر فردی است اما معنی بهترین از نظر افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. بنابراین لیست معرفی شده در بالا، ممکن از نظر بسیاری از کاربران قابل قبول باشد و از نظر برخی دیگر، برعکس باشد. چیزی که مسلم است قبل از خرید زودپز لازم است که ابتدا مشخص کنید که یک زودپز معمولی می‌خواهید یا قصد دارید وسیله‌ای بخرید که قابلیت‌های دیگری نیز داشته باشد؛ بنابراین قبل از اقدام به خرید حتما به خواسته و نیاز خود توجه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *