دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خیابان آزادی، خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

پرفروش ترین مولتی کوکرهای بازار

معرفی پرفروش ترین مولتی کوکرهای بازار

مولتی کوکرها چندسالی است که وارد بازار شده‌اند و در این مدت کوتاه به یکی از وسایل پرطرفدار و محبوب آشپزخانه تبدیل شده‌اند. عملکرد مولتی کوکرها بسیار شبیه به پلوپزهای چندکاره است و می‌توان گفت یک وسیله‌ای است که می‌توانید آن را جایگزین پلوپزها کنید. بسیاری از کاربرانی که قصد خرید مولتی کوکر دارند، برای تحقیق، ابتدا به سراغ پرفروش ترین مولتی کوکرهای بازار می‌روند تا بدانند چه برند و مدلی فروش بیشتری دارد و طبق آن تصمیم می‌گیرند که کیفیت کدامیک بهتر است. ما به جهت سهولت کار شما در خرید مولتی کوکر، لیستی از پرفروش ترین مولتی کوکرهای بازار را در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پرفروش ترین مولتی کوکرهای بازار

مولتی کوکرها مدل‌های متنوع زیادی دارند و این تنوع را در قابلیت‌ها و عملکردهای آن‌ها نیز می‌توانید مشاهده کنید.  به دلیل همین تنوع، لازم است که در هنگام انتخاب، دقت زیادی داشته باشید و یک محصول کارآمد و کاربردی را خریداری کنید. بنابراین لازم است نکات مهم خرید مولتی کوکر را بدانید تا بتوانید درست انتخاب کنید و هزینه اضافه برای قابلیت‌هایی که نیاز ندارید، پرداخت نکنید. یکی از نکات مهم خرید مولتی کوکر گارانتی و خدمات پس از فروش آن است.

پرفروش ترین مولتی کوکرهای بازار

شاید با خود بگویید که گارانتی برندهای خارجی در ایران بی فایده و الکی است؛ که با وجود تحریم‌ها تا حدود زیادی حرفتان درست است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم از برندهای قوی ایرانی خرید کنید تا بتوانید از گارانتی محصولات استفاده کنید. حتی اگر خرید یک برند خارجی به گارانتی آن برایتان ارجعیت دارد، می‌توانید یک برند خارجی انتخاب کنید و نگران تعمیر آن نباشید. چراکه مجموعه ما به عنوان یکی از مراکز تعمیرات پلوپز این اطمینان را به شما می‌دهد که با قطعات اورجینال کالای شما را تعمیر کند. پس با خیال راحت یک پلوپز و مولتی کوکر کارامد خریداری کنید. در ادامه تعدادی از پرفروش ترین مولتی کوکرهای بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

پلوپز و مولتی کوکر پارس خزر مدل 101 تفتان: مولتی کوکر پارس خزر مدل 101 تفتان یکی از پرفروش ترین مولتی کوکرهای بازار است که در واقع می‌توان گفت یک پلوپز چندکاره است. برخلاف ظاهر ساده و کوچک این دستگاه، می‌توان از آن به عنوان آرام پز استفاده کرد. همچنین قابلیت گرم نگهدارنده و تنظیم زمان را نیز دارد و برای پخت برنج در پلوپز گزینه مناسبی است. این مولتی کوکر برای یک خانواده 4 نفره بسیار مناسب است. درب این مولتی کوکر شیشه‌ای است و این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید غذا را حین پخت، ببینید. دیگ داخل دستگاه از تفلون نچسب است. نکته مثبت این پلوپز و مولتی کوکر این است که نمایندگی تعمیر پلوپز پارس خزر در ایران وجود داد و کار شما را راحت می‌کند.

پلوپز و مولتی کوکر پارس خزر مدل 101 تفتان
پلوپز و مولتی کوکر پارس خزر مدل 101 تفتان

مولتی کوکر نینجا مدل OP500: یکی از پرفروش ترین مولتی کوکرهای بازار و بهترین آن‌ها، مولتی کوکر نینجا است. قیمت این محصول نسبت به سایر مولتی کوکرهای بازار بسیار بیشتر است اما کیفیت آن ارزش پرداخت همچنین هزینه‌ای را به شما می‌دهد.  ظرفیت این مولتی کوکر بسیار زیاد است و یک مهمانی را جواب می‌دهد. این دستگاه باکیفیت و حرفه‌ای، دارای قابلیت پخت با فشار است. همچنین می‌توان از این مولتی کوکر به عنوان سرخ کن، آرام پز، بخارپز، گریل، ماست بندی، میوه خشک کن و … استفاده کرد. یکی از معایب این دستگاه وزن بسیار زیاد آن است که د حدود 14 کیلوگرم می‌باشد و جابجایی آن را کمی سخت می‌کند.

مولتی کوکر نینجا مدل OP500
مولتی کوکر نینجا مدل OP500

مولتی کوکر جی پلاس مدل GAF37518: این مدل کوکر یکی دیگر از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌های بازار است. ظرفیت این دستگاه 12 نفر را جوابگو است و برای مهمانی عالی است. این مولتی کوکر با توان مصرفی 1500 وات و بدنه استیل ضد زنگ، کیفیت بسیار بالایی دارد و بسیار مقرون به صرفه است.

مولتی کوکر جی پلاس مدل GAF37518
مولتی کوکر جی پلاس مدل GAF37518

مولتی کوکر دسینی مدل KF-500: این مولتی کوکر دارای ظرفیت 6 لیتری و توان مصرفی 1200 وات است و جنس بدنه آن استیل ضد زنگ می‌باشد. از جمله قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به 60 برنامه پخت و پز، تایمر، سیستم محافظت از دستگاه در برابر حرارت و حلقه سیلیکونی ضد باکتری اشاره کرد.

مولتی کوکر دسینی مدل KF-500
مولتی کوکر دسینی مدل KF-500

مولتی کوکر بوش مدل BSGP-1291: این مدل یکی از پرفروش ترین مولتی کوکرهای بازار است که دارای کیفیت بسیاری بالایی نیز می‌باشد. توان مصرفی این دستگاه 1100 وات است و ظرفیت 6 لیتری دارد. استفاده از این مولتی کوکر بسیار راحت است چراکه در کنار هر منوی پخت، زمان و عکس غذا قرار داده شده است.  از دیگر قابلیت‌های این دستگاه، داشتن تایمر است که می‌توانید زمان پخت را به صورت دستی تنظیم کنید.

پرفروش ترین مولتی کوکرهای بازار

سخن آخر

در این مقاله به تعدادی از پرفروش ترین مولتی کوکرهای بازار اشاره کردیم و درباره هرکدام توضیحات مختصری داددیم. برندهای دیگری نیز در بازار وجود دارند که ممکن است نام آن‌ها کمتر به گوشتان رسیده باشد اما در جای خود باکیفیت و کارآمد هستند؛ بنابراین هنگام خرید بهتر است ابتدا به سراغ نیاز خود از خرید مولتی کوکر بروید و بعد نکات خرید آرام پز را در نظر بگیرید و طبق آن، یک وسیله مناسب خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *